Jenidy Accountancy & Advies respecteert in haar activiteiten uw privacy. Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom hebben wij soms persoonlijke gegevens nodig om die dienstverlening zo optimaal en veilig mogelijk te laten verlopen. Het beschermen van de veiligheid en privacy van uw persoonlijke gegevens is niet alleen in uw belang maar ook in ons belang.Wij volgen hiermee ook de wet- en regelgeving, die eisen stelt aan het gebruik van privacygevoelige informatie. Met de privacyverklaring hopen wij u duidelijk te maken waarom wij bepaalde informatie verzamelen, hoe wij die informatie gebruiken en opslaan en met wie wij die informatie kunnen delen.
Hoe krijgen wij uw gegevens?
Bij het afnemen van onze diensten of het gebruiken van onze services verkrijgen wij soms bepaalde gegevens over u. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij verkrijgen de persoonsgegevens die wij verwerken op een van de volgende manieren:
Waarvoor worden mijn persoonsgegevens gebruikt?
Voor het uitvoeren van een opdracht voor onze opdrachtgevers (contractuele plicht)
Hieronder beschrijven wij per dienst de welke persoonsgegevens wij in ieder geval kunnen verwerken.
Accountancy
• NAW gegevens
• Telefoonnummer
• Burgerservicenummer
• E-mailadres
• Financiële gegevens
Salarisadministratie
• NAW gegevens
• Telefoonnummer
• Factuuradres
• E-mailadres
• Betalingsgegevens
• Geslacht
• Geboortedatum
• Burgerservicenummer
• Financiële gegevens
• Salarisgegevens
• Personeelsdossier
Financieel advies
• NAW gegevens
• Telefoonnummer
• E-mailadres
• Partnergegevens
• Kopie Identiteitsbewijs
• Burgerservicenummer
• Geboortedatum
• Financiële gegevens
• Pensioen- en verzekeringsgegevens
N.B. Indien wij op grond van de privacywetgeving voor de verwerking een verwerkersovereenkomst tussen opdrachtgever en ons is vereist, wordt deze afgesloten.
Publicatie
Wij publiceren uw persoonsgegevens niet.
Verstrekking aan derden
Wij kunnen uw gegevens doorgeven aan onze partners die betrokken zijn bij onze services aan u. In het geval deze partners (mede) gevestigd zijn buiten de EU, hebben wij strikte afspraken met hen om de Europese privacyregels na te leven. Wij vragen daarom apart uw uitdrukkelijke toestemming voordat zij uw gegevens krijgen. Indien wij daartoe op grond van een wettelijk voorschrift verplicht worden gesteld, kunnen wij uw persoonsgegevens ter beschikking stellen aan derden. In geen geval verkopen wij uw persoonsgegevens aan derden.
Wij streven ernaar de kwaliteit, vertrouwelijkheid, juistheid en volledigheid van de persoonlijke informatie te bewaken. Wij gebruiken adequate technische en beheersprocedures om de informatie nauwkeurig, actueel en compleet te houden. Aanvragen van klanten voor het aanpassen of verwijderen van persoonlijke informatie worden zo snel mogelijk behandeld. Wanneer u aangeeft dat bepaalde informatie niet mag worden gebruikt als basis voor verder contact, respecteren wij dat. Hierdoor blijft uw privacy gewaarborgd.
Bewaartermijnen
De in deze privacyverklaring beschreven persoonsgegevens worden bewaard voor zo lang als nodig om de services aan u te verlenen, de opdracht voor de opdrachtgever uit te voeren of uw sollicitatie in behandeling te nemen. De gegevens worden vervolgens gewist, tenzij er een contractuele of wettelijke plicht is die langer bewaren vereist (zoals bv. de fiscale bewaarplicht van zeven jaar voor betaalgegevens).
Websites van derden
Deze privacyverklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van links met onze service zijn verbonden. Wij raden u aan de privacyverklaring van deze websites te lezen alvorens van deze websites gebruik te maken.
Cookies
Wanneer u onze website bezoekt kunnen wij tijdelijk enige informatie opslaan op uw computer in de vorm van een "cookie". Het opslaan van tijdelijke gegevens in een cookie helpt ons om de inhoud van onze website beter af te stemmen op uw behoeften en het gebruikersgemak te vergroten. De gegevens worden in een tijdelijke cookie opgeslagen. Dit betekent dat de door u ingevulde gegevens slechts zolang bewaard worden als dat u uw internetbrowser geopend heeft. Bij het beëindigen van uw browser wordt het cookie verwijderd.
Voor vragen over inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) uw persoonsgegevens kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. U kunt ons ook een verzoek toesturen om deze gegevens in te zien, te wijzigen of te verwijderen. Ook kunt u een verzoek indienen om een gegevensexport op te vragen voor gegevens die wij met uw toestemming gebruiken, of gemotiveerd aangeven dat u de verwerking van persoonsgegevens door ons wil laten beperken.
Heeft u vragen of opmerkingen over ons privacy beleid, dan kunt u contact met ons opnemen. Uiteraard waarderen wij goede suggesties ten zeerste, aarzel niet ons te vertellen op welke punten wij onze service mogelijk kunnen verbeteren. Wij houden ons het recht voor deze privacyverklaring te allen tijde en zonder kennisgeving vooraf te wijzigen. Elke verandering wordt kenbaar gemaakt op onze website.